diumenge, 5 d’octubre del 2008

Akureyri-Grimsey-Akureyri-Höfn-Vík-Reykjavík


Tinc el blog molt abandonat, així que anirem per feina:

Els dies a Akureyri els vaig aprofitar per a veure balenes, muntanyes, cascades, deserts de pedra, més cascades, més muntanyes, i més balenes. 

A la costa sud, més cascades, i sobretot glaceres, icebergs, gel, platges i uns companys de viatge excepcionals!!!!!!

Cada dia el paisatge i la gent em sorprenia. Cada dia pensava que havia arribat al punt màxim del viatge, i cada dia m'equivocava, l'endemà, encara seria molt millor.

Doncs això...

Balenes...


Volcans...


Pseudo-volcans...


Bèsties...

Llacs...


Cascades...


Platges de sorra negra...


Autostop per carreteres molt transitades...


Encara més cascades...


Així...

un dia darrere l'altre...

i demà... altra vegada a treballar, qui ho diria!

2 comentaris:

dEb ha dit...

Ei, noia! No et preocupis pel q et diguin algunes persones: tots sabem q la balena és molt més gran del q sembla a la foto ;)

Lena ha dit...

Gràcies, Alba per compartir aquestes fotos i pels comentaris del viatge i de l'illa. Ja sembla que l'hagi trepitjat una miqueta, jo també! quina enveja!

M. Elena